Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

ΣΠΙΤΙΚΑ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΑΛΑΤΑ

Καλησπέρα!!! Τι μου κάνετε? Καλά είμαι εγώ .... περιμένω την Άνοιξη και ονειρεύομαι!!
Μόνο αυτό μας έμεινε πια να ονειρευόμαστε!!!
Σήμερα θα σας δώσω μια σπέσιαλ συνταγή για το πως μπορείτε να κάνετε σπιτικά άλατα πολύ οικονομικά και τα οποία μπορούν να γίνουν και ένα ωραίο δώρο.

Υλικά που θα χρειαστούμε:

  • 150 γραμμάρια χονδρό θαλασσινό αλάτι
  • 50 γραμμάρια ιωδιούχο λεπτό αλάτι
  • 50 γραμμάρια μαγειρική σόδα
  • 10 γραμμάρια αμυγδαλέλαιο
  • 10 σταγόνες αιθέριο έλαιο της επιλογής σας
  • χρώμα ζαχαροπλαστικής
Σε ένα μπολ βάζουμε το όλα τα στέρεα υλικά και τα ανακατεύουμε. 
Εγώ ανακατεύω με το χέρι καθώς μου αρέσει πολύ η αίσθηση του αλατιού. 
Ακολούθως προσθέτουμε τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύουμε μέχρι να έχουμε ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα!
Τα άλατα σας είναι έτοιμα και μπορείτε να τα αποθηκεύσετε σε γυάλινα βαζάκια! Κρατάνε για 6 μήνες τουλάχιστον!




Δεν υπάρχουν σχόλια: