Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

TI ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ 6 ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ


Είναι μέρες που με τσικλάει η ιδέα να κάνω κάτι τα πολλά πορτοκάλια που έχω στον πάγκο της κουζίνας μου. Χθές λοιπόν αφού επέλεξα 6 από αυτά - τα πιο μπαμπατσικα!- αποφάσισα να τα εκμεταλευτώ πλήρως!!
Η λογική ήταν να κάνω γλυκό πορτοκάλι αλλά μόλις ξεκίνησα την διαδικασία είδα πως θα έκανα και άλλα πραγματα χιχιχιχιχιιχ!

Επλύνα τα πορτοκαλάκια και τα έτριψα στον τρίφτη να φύγει το γύρω γύρω.
Αυτό το ξύσμα το έβαλα σε μια βάση για άλατα μπάνιου και μαζί με λίγο αιθέριο έλαιο πορτοκάλι και λεμόνι ετοίμασα 2 μπουκαλάκια άλατα μπάνιου.
Όσο έκανα τα άλατα έιχα βάλει τα πορτοκαλάκια σε νερό να μουλιάζουν .
Πήρα λοιπόν τα πορτοκάλια και αφαίρεσα το άσπρο τους γυρώ γύρω χαράζοντας με ένα μαχαίρι ένα σταυρό. Κάθε κομματάκι που προέκυψε το τύλιξα όπως τυλίγουμε και το περγαμόντο. 

Σε αυτό το σημείο συνειδητοποίησα ότι όλο το φρούτο θα πήγαινε για πέταμα ... και αποφάσισα να το κάνω μαρμελάδα.

Έτσι έβαλα 2 κατσαρόλες στην κουζίνα. Η μια έιχε 800 γρ. τεμαχισμένο πορτοκάλι σε μικρά κομματάκια με 400 γρ ζάχαρη και μαι κανέλλα. 
Η άλλη είχε τα τηλικτά  μου που έβρασαν 3 φορές σε καθαρό νεράκι κάθε φορά. 
Η μαρμελάδα μόλις έπηξε της πρόσθεσα λεμόνι και την έβαλα σε γυάλινο αποστειρωμένο βαζάκι και την αναποδογύρισα να κρυώσει. 
Το γλυκό το έβαλα σε μια καθαρή πετσετούλα να στραγγίσει και ακολούθως το έδεσα με 400γρ νερό ,  400 γρ ζάχαρη και λεμόνι  και το έβαλα και αυτό σε αποστειρωμένο βαζάκι ανάποδα. 

Το πρωί ήταν όλα έτοιμα για φάγωμα!
Σαν παιδί και εγώ λοιπόν απόλαυσα την μαρμελάδα μου!!

ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ! 
ΔΕΝ ΠΕΤΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!

καλές δημιουργίες!!!





3 σχόλια:

neraiditsa είπε...

Μου άνοιξες την όρεξη Στελλίτσα!!!

Μαρία Νικολιά είπε...

και μένα...ειδικά με το γλυκό

purpleleath είπε...

Εγώ πάντως εντυπωσιάστηκα με τα άλατα! Όχι, ότι τα γλυκά πάνε πίσω!!! Μπράβο!!!