Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

10 αγαπημένα



Καλησπέρα!! Σάββατο σήμερα! Καθαριότητα , ψώνια για την εβδομάδα... ας παίξουμε και ένα παιχνιδάκι... (το είδα στην γλυκιά ανεραιδα που τον τελευταιο καιρο την διαβάζω ανελιπώς)


10 πιο αγαπημένα πράγματα




  1. Το αγαπημένο μου βιβλίο: έχω πολλά αν και τον τελευταίο καιρό δεν διαβάζω λόγω έλλειψης χρόνου... θα πω όλα τα βιβλία του Γιάννη Ξανθούλη  μου είχαν κάνει παρέα σε όλη μου την μεταεφηβεία. 
  2. Η αγαπημένη μου πόλη: η Ύδρα γιατί δεν έχει αυτοκίνητα χιχιιιιχ
  3. Το αγαπημένο μου γλυκό: δεν βγάζω και κανένα σκάρτο... θα πω όμως σοκολάτα!
  4. Το αγαπημένο μου άρωμα: tom ford black orchid (50 ευρω τα 30 ml #^$#%Q@^$)
  5. Το αγαπημένο μου blog και αγαπημένη μου blogger: είναι αρκετά αλλά θα πω την ανεράιδα γιατί τον τελεύταίο καιρό έχω κολλήσει εκεί
  6. Οι αγαπημένες μπότες: οι ροζ γαλότσες μου ( έχω ακόμα το παιδί μέσα μου)
  7. Ο αγαπημένος προορισμός: η πατρίδα μου
  8. Το αγαπημένο μέρος για καφέ: Μεσολογγι (μου θυμίζει τα φοιτητικά μου χρόνια)
  9. Το αγαπημένο φαγητό: αχχχχχχχχχχ θα πω τους ντολμάδες με αμπελόφυλλα που είναι και μπελαλίδικοι
  10. Η αγαπημένη ανάρτηση: η συνταγή με τα σαπούνια που μετά από πολύ καιρό κατάφερα να αναρτήσω
Περιμένω τα δικά σας 10 αγαπημένα όποιες δεν το παίξατε ακομα!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: