Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

ΠΑΙΧΝΙΔΙ - ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ

έχω μέρες να σας χαιρετήσω φίλοι μου αλλά η διάθεση μου με όλα όσα γίνονται είναι πολύ πεσμένη. έτσι είπα σήμερα να παίξω ένα παιχνιδάκι μαζί σας να ξεχαστώ και λίγο .... για πάμε.
Το παιχνίδι λέει να γράψω 7 πράγματα για μένα και στην συνέχεια να προσκαλέσω άλλα άτομα για να το κάνουν.
1. έχω μανία με την καθαριότητα σε σημείο που μπορεί κάποιος να με θεωρήσει και υποχόνδρια.
2. θα ήθελα να ζω ανέμελα σε ένα αγρόκτημα και να καλλιεργώ τα πάντα εγώ
3. είμαι ψύχραιμη σε καταστάσεις πανικού και αποδίδω καλύτερα κάτω από πίεση
4. με ανχώνει το πότε θα γίνω μάνα
5. θέλω κάποια στιγμή να γίνω 48 κιλά (με δυσκολία έχω φτάσει τα 53 κάποια στιγμή)
6. είμαι απίστευτη γλυκατζού, μπορώ να φάω τόνους σοκολάτα μέχρι να πεθάνω!!!!
7. δεν ανέχομαι την ειρωνία και το ψέμα

έχω και πολλά άλλα τα οποία με ενοχλούν, κάθε χρόνο γίνομαι πιο ιδιοτροπη και στριμμένη!!!!
χαχαχαχαχ!!!
τώρα όποιος δεν το έχει παίξει ας πάρει την σκυτάλη.

και να θυμάστε το ποτήρι το βλέπουμε πάντα μισογεμάτο!
φιλάκια πολλα!!!

1 σχόλιο:

Marie είπε...

Ταιριάζουμε! Ειδικά στο 6 είμαστε ολόιδιες!!! χα χα φιλάκια!