Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΗ ΤΣΑΝΤΟΥΛΑ ΠΛΑΤΗΣ


Τελικά η χειροτεχνιία ειναι εκτονωση! σημερα απο το πρωι εχω ενα φρικτο πονοκεφαλο ο οποιος πριν απο λιγο ανακαλυψα ... τυχαια οτι μαλλον ειναι αρχη μιας ωραιοτατης ψυξης, με ποναει το αυτι μου με ποναει το κεφαλι μου γρρρρρρρρρρρρ
σχολασα καθαρισα το σπιτι - κλασσικα βηματα της Τεταρτης- και αν και απιστευτο ειχα χρονο μεσοβδομαδα για κατασκευες... so....
τσαντουλα πλατης,,, γλυκουλα και νοστιμουλα χιχιιχιχ. τα λουλουδακια φτιαχτηκαν απο τα μαγικα χερακια της αδελφικης μου φιλης Μαριας Ν. 
χωραει ανετα τετραδιο και μαλιστα εχω σκοπο να κανω και μια για εμενα για την δουλεια.... τι???
ντροπη ειναι  ? να κυκλοφορω με ενδυση γραφειου και τετοια τσαντα? τι λες μωρε!! σαν και εμενα αλλη καμια μονο εγω! φιλακια !!!!!!!!!
ΥΣ. ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ TUTORIAL ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ ΤΣΑΝΤΟΥΛΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: