Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Η ΣΠΙΤΙΚΗ ΜΟΥ ΛΑΓΑΝΑ



Καλησπέρα!!! 
Υπέροχο πράγμα η ξεκούραση, ο ύπνος! Ξαναβρήκα τον εαυτό μου, έχω όρεξη να κάνω τόσα πολλά!
Από χθες έχω φέρει το σπίτι τούμπα! Κάτι να καθαρίσω κάτι να μαγειρέψω χιχιχι!
λοιπόν....Σήμερα θα μάθουμε να κάνουμε σπιτική λαγάνα! 
Επειδη προβλέπω ότι αύριο η λαγάνα θα φτάσει σίγουρα τα 4 ευρώ και με 4 ευρώ μπορείτε να φτιάξετε λαγάνα για ένα χωριό σηκώστε τα μανίκια φορέστε ποδία και πάμεεεεεεεεεεεεε!


Υλικά που θα χρειαστούμε 
600 γρ. λευκό αλέυρι για όλες τις χρήσεις (καλής ποιότητας)
320 γρ νερό
1 κουταλάκι αλάτι
1 κουταλάκι ζάχαρη
2 κουταλάκια ελαιόλαδο
1 σακουλάκι μαγιά
σουσάμι 
παπαρουνόσπορο (προαιρετικα)


τα γραμμάρια που σας δίνω είναι ιδανικά και για αρτοπαρασκευαστή καθώς εγώ εκεί εφτιαξα την ζύμη και μετά απλά την έπλασα και την φούρνισα. 


εάν πάλι δεν έχετε αρτοπαρασκευαστή πλύνεται καλά τα χεράκια σας και σε μια λεκάνη βάλτε το αλεύρι και το νερό (κρατήστε 50 γρ νερό στην  άκρη για να διαλίσετε την μαγιά) το λάδι και την ζάχαρη και προσθέστε την διαλυμένη μαγια, ζυμώστε πολύ καλά και στην συνέχεια προσθέστε και το αλάτι. 


Όσο πιο δουλεμένο θα είναι το ζυμάρι σας τόσο πιο αφράτη θα γίνει.
 Σκεπάστε το ζυμάρι με μια καθαρή πετσέτα και αφήστε το να φουσκώσει. 
Οταν διπλάσει τον όγκο του χωρίστε το στα 2 και απλώστε το στο ταψι σε σχήμα λαχάνας.
 Εάν το ζυμάρι κολλάει πολυ στα χέρια σας βάλτε λίγο λάδι. Κάντε τρυπούλες στη ζύμη μετα δάκτυλα σας. 
Μέ μεγάλη προσοχή βάλτε λιγο νεράκι στην επιφάνεια της λαχάνας και πασπαλίστε με σουσάμι.
Ψήνουμε στους 200 βαθμόύς για 35 λεπτά μέχρι να γίνουν ροδοκόκκινες!


Και ενώ εγώ φουρνίζω το κλιμα στο σπίτι είναι αποκριάτικο! Ο Ερρίκος παίζει με σερπαντίνες!! 



Αύριο μαγειρέψτε για τους ανθρώπους που αγαπάτε! Αγκαλιάστε τους! Πείτε τους ότι τους αγαπάτε, αυτό τελικά έχει σημασία!
Καλά Κούλουμα!


Δεν υπάρχουν σχόλια: